poniedziałek, 29 lipca 2013

Letnia, waniliowa manna z kometą

Ze śliwką kometą ;) Na dworze upał a za puddingami na zimno jakoś średnio przepadam (tzn. są przepyszne ale dla mnie mało śniadaniowe). Miałam ochotę na mannę... ale zajadać gorące śniadanie w taki ciepły, duszny dzień? Bez sensu. Pomyślałam, że skorzystam z własnych doświadczeń - pamiętam, że kiedyś dodałam za dużo imbiru do manny i żeby zneutralizować smak dodałam do niej jogurt. Znajdziecie ją tutaj. Jogurt nie tylko zneutralizował odrobinę jej smak, ale także obniżył temperaturę i można było zajadać ją od razu, niemalże z garnka ;) Nadaje jej też lekko puchatej, delikatnej konsystencji.

Kochani mam ważną informację!
Od dzisiaj, od 9:30 dokładnie zaczynam pracę, już w firmie (dotąd była to praca zdalna poniekąd). Z tego względu i zważywszy na dojazdy będzie mnie mało w domu. A przynajmniej znacznie mniej :) Nadal będę jadała cudowne śniadanka ale mogę nie mieć aż tyle czasu by dodawać je co dzień :< postaram się na pewno, być może dodawać będę - jak to śniadanie- na drugi dzień lub wieczorkami. Zobaczy się :) w każdym razie nie odchodzę absolutnie, a jedynie spodziewam się deficytu czasu ;) Natomiast na pewno o Was nie zapomnę i będę oglądać i inspirować się Waszymi pomysłami <3


Letnia, waniliowa manna

Składniki:

  • 3 łyżki kaszy manny (ma wyjść gęsta)
  • szklanka mleka
  • opakowanie serka homogenizowanego waniliowego (około 150g)
  • owoc - u mnie 4 śliwki komety, prosto z lodóweczki
  • garść herbatników w czekoladzie

Przepis:

Gotujemy mleko, gdy się zagotuje wrzucamy kaszę i intensywnie mieszamy do zagęstnienia. Gdy całość się zagęści wyłączamy gaz, wrzucamy serek i intensywnie mieszamy do połączenia obu mas. Myślę, że nawet nie trzeba dosładzać bo serki waniliowe są na ogół mocno słodkie. Podajemy z zimnym owocem i dodatkiem czekoladowym :)
Smacznego <3





13 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że przynajmniej będzie Ci się dobrze pracować :)

    A kaszka na pewno wyszła pyszna. Gęsta, na mleku - to najlepsza manna!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje pracy :)
    A śniadanko 1sza klasa, fajna alternatywa dla puddingu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w nowej pracy :)
    A śniadanko jak zwykle prezentuje się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  4. Manna z serkiem waniliowym jest baardzo dobra, też lubię taką jeść!

    Powodzenia w pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. manna z serkiem -brzmi i wygląda świetnie !! do tego te dodatki *-* ty wiesz że mnie zawsze zachwycisz ;*
    powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. te kuleczki wyglądają pysznie! manna z serkiem, dobry pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zatem powodzenia w nowej pracy :) będzie dobrze:) można się zorganizować, wiem co mówię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czuję się jak ignorant, bo nie wiedziałam, że istnieje coś takiego jak śliwka kometa!

    Gratulacje i powodzenia! Mam nadzieję, że nie utoniesz w morzu pracy i uda Ci się znaleźć równowagę w poświęcaniu czasu na wszystko. Pochwalisz się, w jakiej branży będziesz siedzieć?
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za udział w akcji :)

    Powodzenia w nowej pracy! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co prawda kasza manna nie za bardzo trafia w mój gust ale z pewnością wypróbuję inne przepisy z twojego bloga! :) Natrafiłam właśnie na waniliowo-orkiszowe bułeczki, wydają się bardzo proste i potrzeb tylko kilku składników - super pomysł! Nie mogę się doczekać aż je zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia ! :) Kasza manna moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie jadłam tej kaszy od lat. Jutro lecę do sklepu, by sobie kupić :) Spróbuję zrobić zamiast serka homogenizowanego z jogurtem naturalnym i z miodem. Dam znać jak wyszło. Oczywiście śliwek to już nie uświadczę, ale gruszki mam w lodówce...

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...