czwartek, 20 czerwca 2013

Pomarańczowo mi

Post ukrywał się w roboczych! Zapomniałam o nim :P Pozostawiam bez zmian ^^

Kasza jaglana gotowana na soku pomarańczowym, który jeszcze się ostał po orkiszowych naleśnikach :) Przepyszna absolutnie <3 o pięknym, intensywnym kolorze, z dodatkiem serkiem Philadelphia Milki ^^

Pomarańczowa jaglanka

Składniki:

  • 4 łyżki kaszy jaglanej
  • szklanka soku pomarańczowego
  • 1/2 szklanki mleka
  • pomarańcza
  • serek czekoladowy lub krem czekoladowy (np. Nutella, czy jakiś własnej roboty :>)
  • słodzidło (sok jest dość słodki, ale jeśli lubicie to dodajcie)

Przepis:

Przepłukujemy jaglankę w sitku. Wrzucamy do garnuszka i zalewamy sokiem. Wstawiamy na malutki gaz i gotujemy do zgęstnienia, mieszając by się całość nie przypaliła. Można dosłodzić. Jak jaglanka zgęstnieje dolewamy jeszcze mleka i gotujemy aż wchłonie. Podajemy z pomarańczą i czekoladową nutą smakową ;)






Zainspiruj się kaszą!

9 komentarzy:

  1. pysznie ! lubię smak pomarańczy w śniadaniach, do tego coś czekoladowe - idealnie pasuje ;)

    muszę zrobić to fasolowe ciacho jak tylko znajdę czas, może dziś ? mam nadzieję ;) skoro takie pyszne to i u mnie szybko zniknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie pyszne, słoneczne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny przepis z wykorzystaniem kaszy jaglanej! Dziękuję za udział w akcji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nigdy nie gotowałam nic na soku owocowym! :o muszę spróbować tej opcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam, pomarańcza :D jednak zawsze się obawiałam tego gotowania na soku xd

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczę, muszę spróbować ugotować coś w końcu na soku-wygląda genialnie, prawie tutaj poczułam jej zapach <3
    A ta milkaaaaa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko ! pędzę jutro do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ni lubię wyjątkowo tej kaszy;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...