piątek, 28 czerwca 2013

Malinowo + liebster Martyny

Ojeeeej posypały się nominacje :D bardzo mi miło, dziękuję. Pierwsza była Martyna (moja prawie imienniczka hehe). Zacznę więc od jej pytań. Na końcu możecie więc spodziewać się moich odpowiedzi :)))
Dzisiejsze śniadanie zjedzone w towarzystwie mojego najlepszego kumpla, który wpadł do mnie z naklejkami i gazetą z kucykami (nie pytajcie błagam xd). Jadłam swoją owsiankę a on wcinał moją razową drożdżóweczkę :D (przepis dam wkrótce). Także było miło. Potem pogadaliśmy o RPG'ach (jak zawsze) i jechałam w sprawie pracy do Gdańska.
Ktoś ma pomysł jak przetrwać bez kasy dwa miesiące? Bo ja nie.

Ręka I. haha

Owsianka waniliowo-malinowa

Składniki:

  • 12-15 malinek (sporych rozmiarów)
  • masa owsiankowa (jak zawsze - 6 łyżek płatków/otrębów)
  • pół szklanki mleka + 1/4 do budyniu
  • porządna łyżka budyniu waniliowego (u mnie pudding - z Lidla)
  • 2 łyżki twarogu (3-krotnie mielony, Emilka 0%)
  • łyżka syropu klonowego

Przepis: 

Zalewamy owsiankę wrzątkiem - czekamy aż wchłonie wodę. Dolewamy mleko i gotujemy na małym ogniu do zgęstnienia. Słodzimy do smaku. W szklance z odrobiną mleka rozpuszczamy budyń. W osobnym naczyniu rozgniatamy około 5-6 sporych malin i dorzucamy do gorącej owsianki. Mieszamy. Dolewamy budyń i znowu mieszamy - aż zgęstnieje. Przelewamy do miseczki, podajemy z twarogiem, pozostałymi malinami. Polewamy syropem.

Smacznego :)



Pytania od Martyny :) Dziękuję za to wyróżnienie <3
/1/ Czy jest ktoś, kto z chęcią pomaga Ci w gotowaniu/pieczeniu?
Mieszkam sama ;) Ale gdy odwiedza mnie mój chłopak lub przywożę do siebie siostrę (9lat) to zawsze chcą mi pomagać :P
/2/ Ostatnio przeczytana książka to...?
Projektowanie funkcjonalnych serwisów internetowych - wiadomo, dyplom ._. a z normalniejszych to McDusia autorstwa Musierowicz
/3/ Śpiewasz/słuchasz muzyki przy gotowaniu/pieczeniu? 
Nieee... bo nie mam radia w kuchni, nad czym ubolewam. Czasami nucę, ale rzadko :)
/4/ Koty czy psy?
Kotyyy <3 zdecydowanie aczkolwiek psy miałam i jednego mam w domu rodzinnym (Gacek pozdrawiam Cię!)
/5/ Aktywność fizyczna - na świeżym powietrzu, w grupie (ze znajomymi/w klubie fitness) czy w domu?
Sama w domu, lub sama na bieżni - nienawidzę ćwiczyć z kimś ._. nie lubię się porównywać do innych... nie mam super kondycji a niestety lubię być perfekcyjna we wszystkim. Inna sprawa, że nie lubię jak ktoś patrzy jak sie pocę i robię czerwona na buzi >.> A raczej jestem z tych, co dają z siebie maksa.
/6/ Ostatnia piosenka, którą słuchałaś/słuchałeś to...?
Boney M. - Daddy Cool
/7/ Ulubiony dodatek do makaronu...?
Szpinak z serem :B
/8/ Nie wyobrażam sobie, żeby w mojej kuchni zabrakło...?
Mleka i jajek!
/9/ Czy w wakacje wolisz odwiedzić pewne miejsce w swoim kraju i poznać go lepiej, czy wyjechać za granice i poznać zupełnie nowe kultury?
Chciałabym bardzo zobaczyć kawałek Polski :) Szczerze kocham swój kraj, a że jestem historyczko-maniaczką to planuje odwiedzić kilka starych, zamkowych ruin <3
/10/ Jeśli miałabyś/miałbyś określić swoją osobowość za pomocą przyprawy, jaka by ona była?
Korzenna - jestem totalną mieszanką, na dodatek mocno uczuciową i związaną z tradycją.
PS. Super pytanie! ;)
/11/ Najdziwniejsze połączenie smakowe jakie kiedykolwiek próbowałaś/próbowałeś?
Brak - nie należę do tych ryzykownych, co oznacza, że praktycznie nie eksperymentuje, wolę sptawdzone zestawienia :)

Miłego dnia :*

8 komentarzy:

  1. Słodka i jakaś puszysta ta owsianka :)
    Szpinak z serem i wyższość kociaków nad psami - piątka! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wiem jak przetrwać bez kasy! W poniedziałek jedziesz na obiad do mnie we wtorek do innej osoby i tak wkolo :D i masz darmowe posiłki :D tada!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za odpowiedzi! :) podoba mi się odpowiedź na pytanie z przyprawą, którą byś siebie określiła :) a jak masz na imię, że podobne do mojego? :D

      Usuń
  4. Owsianka pyszna, odpowiedzi ciekawe, post taki, jakie lubię ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. owsianka wygląda pysznie :) też kocham koty! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wygląda ;)

    dracjonis.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna owsianka, uwielbiam takie ;) ten miód tak pięknie wygląda na malinkach *-*
    czekam na drożdżówki ;p
    makaron, szpinak i ser -pychota !

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...