sobota, 1 czerwca 2013

Krem bananowo-owsiany

Co prawda dzisiaj na śniadanie miałam cudowną bułeczkę z dynią, z twarożkiem ze szczypiorkiem <3 (przepis? Rozgnieść twaróg, dodać serek lub jogurt naturalny + sól + szczypiorek hihi) coś absolutnie cudownego, kocham twaróg w każdej absolutnie postaci. I dobrze, bo w końcu zdrowy i pożywny :)
Ale zapodaje dzisiaj przepis na coś, co jadłam na śniadanko wczoraj :> Przygotowuje się bardzo szybko. Kiedyś zauważyłam, że płatki owsiane fajnie pęcznieją z serkiem (bądź jogurtem) i robi się ciekawa masa. Wypróbowałam ponownie i tak oto powstało śniadanko idealne na ciepłe, letnie dni - chłodne, ultra pożywne (zapchało mnie totalnie...) i słodkie :)

Krem bananowo-owsiany z miodem

Składniki:

  • 2 łyżki otrębów
  • 1,5 łyżki płatków owsianych błyskawicznych
  • 1 opakowanie serka homogenizowanego naturalnego (u mnie Maćkowy, 250g, 0% - ultra  gęsty!)
  • słodzik lub cukier/stevia/miód (do smaku)
  • łyżeczka lub dwie miodu
  • małe opakowanie herbatników (20g? Nie pamiętam :P)
  • banan

Przepis:

Mielimy (blendujemy) płatki i otręby - zależnie od preferencji całkowicie na proszek lub tak połowicznie :D ja wolę jak można je jednak wyczuć w serku ;) Mieszamy z serkiem i dosładzamy. Odstawiamy do lodówki na jakieś 10-15 minut (lub dłużej - możecie tę część wykonać nawet wieczorkiem).
Banana kroimy na kawałki i blendujemy na mus (ewentualnie rozgniatamy, ja wolę takiego płynnego - jak polewa!). Połowę dodajemy do naszego serka i mieszamy dokładnie. Przekładamy masę owsiano-bananową do pucharka lub miseczki. Dodajemy na górę mus bananowy, pokruszone herbatniki i miód. Wcinamy <3 mniam mniam!
   




PS. Jak tam dzień dziecka? Ja powiedziałam mamie wczoraj, że czerwiec chcę przeżyć bez słodyczy to kupiła mi... orzechy <3 Nic nie dało by mi tyle radości, żadne czekolady, pralinki, batoniki co 3 rodzaje orzechów w kolorowych paczuszkach <3 Kocham swoich rodziców.

  

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie kremy owsiane! Wygląda wspaniale :) Spróbuję Twojej wersji na pewno ;)
    Dzień Dziecka, rozpieszczony dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana mama:D ja sobie powiedziała, że czerwiec bez słodyczy, a wczoraj zjadłam... za dużo!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno smakuje wspaniale...

    OdpowiedzUsuń
  4. This is really attention-grabbing, You're an
    overly professional blogger. I have joined your feed and look forward to in the hunt for more of
    your great post. Also, I've shared your site in my social networks

    my blog post ... photography contests ()

    OdpowiedzUsuń
  5. Very good blog post. I absolutely love this website.
    Keep writing!

    my page ... san antonio softener

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...