poniedziałek, 10 czerwca 2013

Bananowo-kukurydziany krem na lato

Dzieńdoberek :) Dzisiaj mam prezentację na uczelni iiii..... powinnam się przygotowywać, ale odpaliłam sobie filmik multimedialny o mojej siostrze (taki stary prezent na urodziny) i oglądam tę małą twarzyczkę z uśmieszkiem i nie mogę się oderwać.... moja mała kochana żaba. Buuuu czemu dzieci dorastają? :< Ja nie chce, chce moją małą siostrzyczkę. Eh powtórka z rozrywki - mojego brata też tak przeżywałam.

Dooobra dość tych sentymentalnych przemyśleń - chciałabym zaproponować coś na śniadanko w upalne dni. Zwłaszcza, gdy ma się bardzo słoneczną, gorrrrrącą kuchnię, która totalnie zniechęca do porannego kucharzenia hihi 


Krem bananowo-kukurydziany

Skladniki:

  • 3-4 łyżki gęstego serka twarogowego (u mnie President 0%)
  • około 40-50 g płatków kukurydzianych
  • 1 banan
  • odrobina mleka (1/4 szklanki?)
  • łyżeczka miodu

Przepis:

Rozdrabniamy płatki na proszek. Banana blendujemy lub rozgniatamy porządnie widelcem. Dodajemy do twarogu i mieszamy razem z miodem (najlepiej mikserem). Wyjdzie bardzo gęste więc zalecam dodać odrobiny mleka. Można odstawić do lodówki, lub zajadać od razu - w końcu twaróg i tak na pewno wyciągnęliście z lodówki ;) PYCHOTKA! A jak syci :D
Udekorowałam płatkami, bananem (tym samym, odkroiłam kilka plastrów) i kolejną łyżeczką miodu (tak wiem, uzależnienie... ale jakie słodkie!)





O takie gęste było!


 

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł, lubię takie gęste śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam kiedyś coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo musze zrobić :D
    I owca na łyżeczce jest boska :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda nieziemsko, a i pewno tak smakuje.

    Moja młodsza siostra to był anioł jak była mała. Teraz to diabeł wcielony!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kremowe dania , podoba mi się ten przepis, z pewnościa wypróbuję ;) do tego banany niezastąpione w śniadaniowych przepisach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pycha! Nie ma to jak twaróg i bananik ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie kremy ♥ Pysznie wygląda! A ta łyżeczka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...