czwartek, 13 czerwca 2013

Bananowe z czekoladą

Na Boga to jest blog śniadaniowy! A ja tu takie hece robię ;D i same ciasta wstawiam haha <już mam kolejne hihi> Ale żeby nie było - śniadania też jadam i to bossssskie ;)
Tutaj zmodyfikowana wersja tych przecudownych placuszków z bananami tym razem w zestawieniu z czekoladą ;) Ale ponieważ miesiąc bez słodyczy trwa to czekoladę stanowił twarożek czekoladowy hihi Możecie kupić go w markecie (serek homo czekoladowy lub np. Philadelphia Milka -polecam!) lub zrobić samemu (serek/twarożek + łyżka kakao i słodzik lub miód). Ale to moja opcja "bezsłodyczowa" natomiast możecie przecież zjeść je po prostu z czekoladą :D
I zmiana jest też w płatkach owsianych - teraz dałam górskie :) A banana zamiast blendować poprostu rozgniotłam widelcem. Cóż, obie wersje super smaczne, aczkolwiek pierwsza bardziej puszysta ;)

Bananowo-owsiane z czekoladą

Składniki:

  • 3 łyżki płatków owsianych górskich
  • 1 płaska łyżka mąki (pełnoziarnista pszenna)
  • 1 jajko
  • 1 dojrzały banan
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • twarożek czekoladowy
Przepis:
Płatki zalewamy wrzątkiem i czekamy aż wchłoną wodę (ja zrobiłam to już wieczorem, bo górskie potrzebują więcej czasu). Rozgniatamy banana widelcem. Jajko miksujemy przez około 2-3 minuty, potem dodajemy banana. Na koniec płatki i mąkę z proszkiem. Miksujemy :D Na patelnie hop, na drugą stronę hop i mamy placuszki :D przekładamy cienką warstwą mocno czekoladowego serka, a na górę dajemy już tyle ile chcemy hahaha

Pychotki <3 będę robić je częstoooo




7 komentarzy:

  1. Cudna wieżyczka! Uwielbiam owsiane, najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, jak one cudownie wyglądają! Rozkosz dla podniebienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Banan i czekolada to połączenie idealne!
    Chce je:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Owsiane i bananowe- biorę bez zastanowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie i wyszły ! Takie idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm bananowe placuszki to jedne z najpyszniejszych !! świetny przepis, kolejny do wykorzystania z twojego cudnego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nową patelenkę, to spróbuje :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...