niedziela, 23 czerwca 2013

Bananowe babeczki - wersja pro

Ulepszona wersja tych :D a może wyszły, bo są robione dla taty? Nie wiem :) ale przepis trochę zmodyfikowałam. A tato w pracy :< będzie dopiero wieczorkiem...

Babeczki bananowe z czekoladą

Składniki:

(na 11-12 babeczek, zależnie od foremki)
  • 1 szklanka mąki pszennej pełnoziarnistej
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1,5 banana
  • 1/2 szklanki mleka
  • 2 jajka
  • łyżka soku z cytryny
  • 3 kostki gorzkiej czekolady (co najmniej 65%)
  • słodzik (u mnie na całość 20 tabl. - z Lidla)

Przepis:

Banana pokroić i zblendować na gładko razem z łyżką soku z cytrynki. Jajko (w całości) ubijamy około 1-2 min ze słodzikiem, dodajemy mleko. Po kolejnych 1-2 min dodajemy banana i znowu mieszamy dokładnie. W osobnej misce łączymy mąkę z proszkiem. Masę płynną przelewamy do sypkiej i mieszamy na najmniejszych obrotach, do połączenia składników. Masa powinna wyjść stosunkowo gęsta - idealna żeby czekolada nie opadła na dno ;) Przelewamy do foremek, dajemy 1/4 kostki czekolady do środeczka (nie wciskamy za mocno!)  i do piekarnika! 200st, około 25-30 min (powinny się zarumienić). Użyłam formy silikonowej jak zwykle :)





I nasze kartki dla Taty <3 przez moment poczułam się jakbym miała 13 a nie 23 lata... ah fajno.








8 komentarzy:

  1. wyglądają jeszcze lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie ; * Obserwuję ♥
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  3. babeczki świetne, tata się ucieszy ;) tylko ciągle mnie ten słodzik przeraża, ja już dawno przestałam go używać :p

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie bym sobie taką wszamała! może podzielisz się chociaż jedną? :>

    OdpowiedzUsuń
  5. ulepszona wersja powiadasz?
    Wyszły bo dla taty, o taaak:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pamietam kiedy ostatnio piekłam babeczki, a sa pyszne!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo pychaaa !:)
    OBSERWUJE I LICZĘ NA REWANŻ :) http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...