niedziela, 5 maja 2013

Zapiekanka warzywna z patelni

Obiady nie są moją mocną stroną - głównie z uwagi na fakt, że brak mi funduszy. Ale dostałam od tatka troszkę zeta i zaszalałam - kupiłam se szynkę o! :D A że mój organizm krzyczał - MARTA JAKIEŚ WARZYWA BO OSZALEJĘ!!! - to zrobiłam coś, jakby zapiekankę warzywną z szyneczką. Tyle, że z patelni :P I powiem Wam, że to kurczę dobre było hahhaa

PS. To nie tak, że klepię biedę hahaha ale po prostu jestem bardzo oszczędna :)

Dobra to do roboty, póki jeszcze obiadu nie jedliście :D

Zapiekanka warzywna z patelni

Porcja jak zawsze - dla jednej osoby

Składniki:

  • około 300 gram warzyw na patelnię (moje z Kauflandu, miały: ziemniaki, fasolkę, paprykę, brokuły, cebulę, kukurydzę i inne)
  • przyprawa oregano, sól i względnie Maggi/Sos sojowy,
  • 1 duże jajo
  • 2 plastry grubej szynki (lub więcej!)
  • 2 łyżeczki oliwy (zdrowe tłuszcze - obowiązkowe!)
  • kuleczka szpinaku (nieobowiązkowa, ale do smaku ;>)
Przepis:
Pierwsze co robimy to kroimy szyneczkę na małe kawałeczki (tylko bez przesady, chcę je poczuć w buzi :P) i smażymy na łyżeczce oliwy aż się ładnie zarumieni. Wrzucamy do niej mrożone (lub wcześniej odmrożone) warzywka i przypiekamy na małym ogniu. Gdy zmiękną i zaczną się już lekko przypiekać dodajemy kuleczkę szpinaku (najlepiej wcześniej rozmrożoną) i mieszamy. Polałam dodatkowo łyżeczką oliwy. Po chwili wbijamy na całość jajko, lekko mieszamy, solimy i  dodajemy oregano <3
gdy jajko się zetnie można podawać i... qué aproveche!*
PS. Doprawiłam Maggi, wiem, że nie jest ono zbyt zdrowe, ale kilka kropel nie powinno mnie uśmiercić hehe ;) Poza tym Maggi jest w naszej rodzinie od lat i razem z tatą absolutnie je uwielbiamy :D Pozdrowienia dla Maggi-fanów!

 * hiszp. Smacznego!



3 komentarze:

  1. Uwielbiam takie warzywka! Często tak robię, tylko dodaję jeszcze pierś i ser żółty ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmm ja też czasami, ale akurat nie było mnie stać xd stąd szynka i jajko :D

      Usuń
  2. Też lubię takie obiady. :D Idealne na lato, bo są lekkie..:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...