niedziela, 12 maja 2013

Pusto...

Czekoladowa owsianka z truskawkami i domowym masłem z nerkowców

Składniki:

  • masa owsiankowa (2 łyżki płatków owsianych błyskawicznych, 2 łyżki otrębów pszenno-owsianych, 2 łyżki domowego muesli)
  • 1/2 szklanki mleka + 1/4
  • łyżka budyniu czekoladowego (u mnie Dr.Oetker)
  • 4 truskawki
  • 2 łyżeczki domowego masła z nerkowców + kilka sztuk
  • łyżka serka waniliowego (u mnie Tutti)
  • coś do posłodzenia

Przepis:

Owsianka: zalewamy masę owsiankową wrzątkiem i odstawiamy do wchłonięcia. Gdy wchłonie wrzątek dolewamy mleka i podgrzewamy. Słodzimy i mieszamy. Pozostałe (1/4) mleko mieszamy z budyniem czekoladowym. Gdy mleko z owsianką się zagotuje wlewamy rozmieszany budyń i mieszamy. 
Przelewamy do kubeczka/miseczki. Dodajemy truskawki, masło orzechowe i serek.
Jak zrobiłam masło? Zmieliłam orzechy blenderem (niestety nie mam takiego zabudowanego, jedynie taki stąd umieściłam orzechy w słoiku i mieliłam uważając, by nie rozsypać wszystkiego po kuchni ;> ) Mieliło się nie łatwo, ale tyle ile zdołałam zrobiłam i nie żałuję <3 dodałam 1/2 łyżeczki miodu, łyżeczkę oliwy i odrobinę soli. Masło wyszło bardzo smaczne :)



akcja
:)


2 komentarze:

  1. nie lubię owsianek no ale taką bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już nawet kolory zachęcają hehe dlatego warto żeby śniadanie ładnie wyglądało, wtedy też lepiej smakuje :)

      Usuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...