niedziela, 5 maja 2013

Owsiankowe full-wypas

Lubię takie owsianki co ledwo się w miseczce mieszczą :D u rodziców ta miseczka jest dość spora więc jest to nie lada wyczyn. Przy czym nie chodzi o to by dawać więcej płatków bo ich ilość jest optymalna, ale dodać takie cuda by całość prezentowała się full-wypas. Owsianka z jabłkiem jest przykładem jak najeść się już samymi oczami :D Dodając całe jabłuszko do owsianki, lub nawet pół zwiększamy jej objętość około dwukrotnie. Doskonały sposób by oszukać nieco umysł haha. Nie mniej jednak taka owsianka jest przepyszna i gorąco polecam każdemu.


Jabłkowo-cynamonowa owsianka z pistacjami

Składniki

  • garść pistacji (u mnie z Lidla - na wagę są :D)
  • 1 średniej wielkości jabłko
  • 2 łyżki jogurtu typu grecki (najlepszy, bo gęsty)
  • masa owsiankowa (tym razem: 1 łyżka płatków żytnich, jedna owsianych górskich, 2 owsianych błyskawicznych, 2 łyżki otrębów pszennych)
  • 1/2 szklanki mleka
  • coś do posłodzenia (u mnie słodzik z Lidla, 5 tabletek, zobacz)
  • łyżeczka siemienia lnianego (zdrowym tłuszczom mówimy TAK!)
  • odrobina czekoladowych groszków/kropelek  (zobacz jakich użyłam)
  • łyżeczka cynamonu

Przepis:

Płatki z siemieniem zalewamy wrzątkiem (nieco ponad masę). Odstawiamy. W tym czasie trzemy jabłko na tarce (duże oka :D) Polecam zostawić skórkę - pod nią ukryta jest skarbnica witamin i mikroelementów. Do zalanych płatków dodajemy mleko, mieszamy i gotujemy na małym ogniu. Gdy się podgrzeje słodzimy, mieszamy, po czym dodajemy połowę lub 2/3 startego jabłka. Mieszamy i zdejmujemy z ognia.
Przekładamy do miseczki i dodajemy: czekoladowe groszki, dwie łyżki serka/jogurtu naturalnego, pozostałą część jabłka oraz pistacje.
Pychotka <3



Kocham owsianki, biorę więc udział w akcji specjalnej ;) Polecam, owsianki to samo zdrowie i dają morze możliwości jeżeli chodzi o dodatki smakowe. Zainspiruj się :)


akcja



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...