sobota, 18 maja 2013

Owsianka i total fitness

Tak to jest jak z komunii weźmie się zapasy do domu :D inna sprawa, że jedzenia było jak dla wojska! A owoce zawsze warto wziąć :> Najbardziej cieszyły mnie.... winogrona :D są niestety dość drogie, więc sama ich nie kupuję, ale smak... o raju, uwielbiam <3 Dodałam też ricottę, którą kupiłam poraz pierwszy i na pewno nei ostatni :D Myślałam, że smak będzie zbliżony do twarogu, ale nie! Smakuje jak gęsta bita śmietana w połączeniu z jakimś delikatnym serkiem. Nieziemska :)
Ale fanką suszonych moreli nie zostanę :P


Owsianka All in One

Składniki na owsiankę:

  • 2 łyżki płatków owsianych błyskawicznych
  • 2 lyżki muesli (zobacz)
  • 2 łyzki otrębów owsiano-pszennych
  • 1/2 szklanki mleka sojowego waniliowego (lub zwykłego)
  • coś do posłodzenia

Składniki dodatkowe:

  • garść winogron ciemnych
  • 2 morele suszone (ja namoczyłam je w nocy wrzątkiem)
  • herbatnik lub dwa
  • łyżeczka miodu
  • mała garść migdałów
  • 2 łyżeczki ricotty
  • czekoladowe groszki (zobacz)

 

Przepis:

Wszystkie platki, muesli i otręby zalewamy wrzątkiem. W czasie gdy one grzecznie chłoną wodę kroimy winogronka na póła morele na kawałeczki. Do nasiąkniętych platków dodajemy coś do posłodzenia, mleko sojowe lub zwykłe i podgrzewamy, co jakiś czas mieszamy. Gdy się zagotuje przelewamy do miseczki, rozrzucamy czekoladowe groszki, ricotta na środek, dookoła winogrona, pokruszone herbatniki i kawałeczki moreli :) Do tego cudowne migdały i polewamy mioooodem <3
A oto efekt:






Biorę udział w akcji:
akcja
:)

Przy okazji chciałam Wam serdecznie polecić Total Fitness Ewy Chodakowskiej, można go dostać w majowym wydaniu Shape. Myslę, że poradzą sobie też początkujący :) Nie jest tak intensywny jak Killer, daje chwilę na oddech, otarcie czoła i łyk wody :D a przy tym jest szybszy i intensywniejszy od Skalpela. I jest to fajne urozmaicenie jak dla mnie :) Z przyjemnością mi się robiło, choć przyznaję, że niektóre ćwiczenia dały się we znaki :D Ale nie miałam tak jak po killerze uczucia wypompowania ale wręcz przeciwnie niedosyt! Chcę więcej! hahaha szkoda tylko, że mam obtarte stopy :< ale w sumie przez to zrezygnowałam dzisiaj z Killera i nie żałuję, bo fajnie było porobić coś innego :)
Także Skalpel, Killer i teraz Total Fitness - wszystkie wchodzą już do mojego planu treningowego :D

W ZDROWYM CIELE ZDROWY DUCH!
Takie niby przeżarte ale jakże prawdziwe ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...