czwartek, 16 maja 2013

Moje małe cuda

Te placki po prostu zwalają z nóg.... i te dodatki! O mamuniu :D Co prawda mówię tak praktycznie o każdych plackach, ale mam wrażenie, że każde kolejne są jeszcze lepsze xd hahahaha Także serdecznie polecam :> Truskawki miałam hiszpańskie (6zł za kg na hali targowej) i powiem Wam, że dały radę - nawet słodkie były :D haha 


Jogurtowe z truskawkami


Składniki:

  • 5 truskawek
  • 4 łyżki jogurtu (użyłam bałkańskiego)
  • 1 jajko
  • 2 łyżeczki stevii (lub cukru)
  • 1,5 łyżki mąki owsianej + 1,5 łyżki pełnoziarnistej pszennej
  • 1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia

Dodatkowe:

  • truskawka
  • orzechy laskowe
  • domowa nutella light
  • jogurt grecki
  • łyżeczka miodu

Przepis:

Białko ubijamy na sztywno z odrobinką soli. Żółtka ucieramy ze stevią i jogurtem, następnie dodajemy mąkę i proszek. Mieszamy. Na koniec dodajemy pokrojone w kosteczkę truskawki i białko, mieszamy ręcznie, delikatnie :)
I na patelnie hop! Po łyżce na placuszek :D Na małym ogniu! Wychodzi tyle, co na zdjęciu. Można smażyć na oliwie/oleju lub bez. Ja użyłam jednej łyżeczki oliwy ale tylko raz - potem odkryłam, ze i tak się nie przyklejają ;)
A teraz zapraszam do obejrzenia galerii prawdziwego smaku <3 Mmm



Już prawie zniknęły ale zdążyłam zrobić zdjęcie :D


5 komentarzy:

  1. fajny przepis, ładnie wyglądają :) i domowa nutella do tego, to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przynajmniej wiadomo, co w niej jest i czego nie ma hehe ;)

      Usuń
  2. wyglądają przepysznie :D
    wyślij mi kilka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha dawno wszamane :D ale na pewno do powtórzenia :>

      Usuń
  3. Łomatko ale pyszności ! Na cały dzień :D (tak, ja też pożarłabym je w pięć sekund)

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...