wtorek, 14 maja 2013

Marchewkowa owsianeczka

Smakowała mi :) Nawet bardzo, ale cóż, ja przecież kocham owsianki i przepadam za marchewkami. A jaka moc koloru, aż chce się szamać hehe

Marchewkowa owsianka z kiwi, nutellą light i chałwą

Składniki:

  • 1 średnia lub mała marchewka
  • masa owsiankowa - 6 łyżek (owsiane błyskawiczne, domowe muesli, otręby)
  • 1/2 szklanki mleka
  • siemię lniane
  • plaster chałwy tureckiej waniliowej
  • 1/2 kiwi
  • 2 łyżeczki nutelli light

Przepis:

Owsiankę + siemię zalewamy wrzątkiem i czekamy aż wchłonie całą wodę. W tym czasie na małych oczkach trzemy umytą wcześniej marchewkę. Do masy owsiankowej dolewamy mleka, mieszamy i wstawiamy na gaz. Słodzimy do smaku czym tam wolicie :) Mieszamy aż mleko się zagotuje i wrzucamy marchewkę, chwilę gotujemy (na małym ogniu oczywiście!). Podajemy z kiwi, nutellą i chałwą. Smaaaacznego :)

 


 

akcja
:)

4 komentarze:

  1. Ostatnio zasmakowałam w marchewce na słodko, więc jestem za! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam jestem wielką fanką marchewek - smakują mi w każdej postaci hehe ale owsiankową jadłam pierwszy raz i... do powtórzenia! :D

      Usuń
  2. Przepyszne dodatki. Uwielbiam takie owsianki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko w jednym :D i od razu dzień staje się lepszy

      Usuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...