środa, 29 maja 2013

Jaglanka dekorowana

Cóż, mój odwyk od miodu długo nie trwał... na swoją obronę mam tylko to, że dostałam do za free - pełen kilogramowy słoik! Kto by nie wziął??? No właśnie :P A poza tym kupiłam (w końcu) gofrownicę, no a z czym najlepiej smakują gofry?? No dobra ze wszystkim :P ale już z miodem to smakują cudownie!
Nie mniej jednak dzisiaj zapodaję przepis na fajoską jaglankę hehehe

Waniliowa jaglanka z truskawkami

Składniki:

  • 3-4 łyżki kaszy jaglanej
  • szklanka wody
  • 1/2 szklanki mleka sojowego waniliowego (lub zwykłego + wanilia do smaku)
  • 3-4 truskawki
  • kawowy michałek
  • 2 łyżki serka homogenicznego waniliowego
  • herbatnik

Przepis:

Przepłukujemy kaszę w małym sitku. Wrzucamy do garnuszka, zalewamy wodą i gotujemy na małym gazie. Mniej więc wychodzi 15 minut, więc można w tym czasie coś porobić ;) Ewentualnie jaglankę można przygotować wieczorem a rano odgrzać dodając już samo mleko :) Co jakiś czas przemieszajcie!
Gdy jaglanka wchłonie calutką wodę dodajcie mleka i dalej gotujcie, aż ponownie wchłonie płyn. W tym czasie dosłodźcie do smaku. Gotową jaglankę przelewamy do miseczki, dekorujemy truskawką w plasterkach, przepysznym michałkiem, herbatnikiem i serkiem waniliowym <3 Mówię Wam - pyszności!



Lubię wspólne posiłki... :>

takie tam, znalezione

2 komentarze:

  1. Ooo gofry z miodem - to jest to, :D!

    OdpowiedzUsuń
  2. milion lat nie jadłam jaglanki ! *__*
    muszę sobie zrobić, najlepsza jest z miodeem <3 :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...