sobota, 4 maja 2013

Banan i jagoda

Witam po majówce :) Choć dla niektórych pewnie nadal trwa - w końcu weekend :D A ja szybciutko dodaje kilka przepisów i mykam - wiele obowiązków mnie czeka. Najpierw zapodam przepis na deser, który zrobiłam, jak to mówi mój tato, z braku laku. Miałam zapas bananów (promocja oczywiście hehe) a że wyjeżdżałam na majówkę do rodziców to musiałam wykorzystać kilka produktów, co by się nie zmarnowały :P I tak powstał bardzo stonowany, ale jednocześnie wybitny deserek!
 

Jogurtowy deser z bananem i jagodową konfiturą

Skladniki:

  • 4 łyżki jogurtu typu greckiego
  • 1 banan
  • łyżeczka dżemu jagodowego lub świeżych jagód
  • garść orzechów włoskich
  • 2 łyżki kompotu jagodowego (względnie zwyklego soku)

Jak robimy:

Układamy warstwowo: 2 łyżki jogurtu, pół banana w plastrach, łyżka dżemu, orzechy, ponownie jogurt, banan i orzechy. Na koniec dokładamy pyszną konfiturę.



Symfonia smaków i kolorów ;) W zasadzie nie trzeba nic słodzić, ale możecie dodać małą łyżeczkę miodku do środka :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...