piątek, 26 kwietnia 2013

Żeby się nie zasłodzić....

To nie tak, że ciągle jem słodkie :P Ale na śniadanie owszem - myślę, że to dodaje energii i osładza nieco dzień :> Za to na obiad czy kolację preferuję już wytrawniejsze smaki :P Dzisiaj po Skalpelku (ukłon w stronę Pani Ewy Chodakowskiej) poszłam spożyć jakąś treściwą kolację (dziewczyny i chłopaki po treningu zawsze jemy!). I cóż to moje ręce wyczarowały? Klasyczną i klasycznie dobrą sałatkę :) Dodam, że szybką i ultra prostą ;) A oto i przepis!


Tuńczyk w łódeczkach

Przepis na około 3 porcje

Składniki:

  • cy (3) jajeczka ugotowane na twardo :D (u mnie około 12 minut gotowania)
  • jedna puszka tuńczyka (około 180 gram) u mnie w wodzie, ale lepiej nawet w sosie własnym ;)
  • 1/2 szczypiorku (mowa tu o porcji kupnej w sklepie ;>)
  • łyżeczka musztardy
  • 2 łyżki jogurtu bałkańskiego (u mnie Maluta light - the best!)
  • odrobina soli do smaku
  • listki sałaty ze środka - tzw. łódeczki ;)

Przepis:

Aż nie wiedziałam czy dać nagłówek przepis, to w końcu takie proste ;)
Kroimy jajeczka na drobne kawałeczki (jak macie specjalne urządzenie to Wam zazdraszczam :P), dodajemy puszkę tuńczyka, pocięty szczypiorek (tak, ja tnę nożyczkami :D), dwie łychy jogurtu i musztardę. Mieszamy i ewentualnie doprawiamy solą (i pieprzem jak ktoś lubi). nakładamy do łódeczek <3

Mega sycące. Podałam z ciepłą bułą (z dynią i otrębami, kupiona w Bomi, pieczona tam na miejscu <3) i pomidorkiem. W ten sposób mamy zbilansowaną dietę* - warzywka + węglowodany w bułeczce + białeczko w sałatce hehee



*tylko proszę nie mylić diety z dietą odchudzającą. To nie to samo ;)
Smacznego <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...