środa, 3 kwietnia 2013

Powitanie



Od czegoś trzeba zacząć, więc ja rozpocznę cytatem z mojego nowego kubeczka:
'Celebrate your life with a smile and a cheer'

Jakie to pokrzepiające, zwłaszcza z rana :)
Zdecydowałam się na tworzenie tego bloga, gdyż postanowiłam celebrować każdy dzień już od samego jego początku. Możesz przekonać się sam(a), że dobre śniadanko potrafi odmienić twój dzień diametralnie. Przez pojęcie 'dobre' rozumiem nie tylko smaczne, ale też takie, które raduje oczy i jest proste do wykonania.

Jestem studentką, mieszkam od niedawna sama (aaa cała kuchnia dla mnie!) i cudownym uczuciem jest fakt, że jadam to, na co mam ochotę, sama robię zakupy, sama decyduję co włożę do koszyka i sama za to płacę.
Nie jest latwo, bywają dni kiedy nie mam nic na koncie (poza oszczędnościami, które są właśnie na czarną godzinę). Decyzja o przeprowadzce nie była łatwą, ale zaoszczędziłam na ten cel pieniądze i doprowadziłam do tego, że jestem już całkowicie samodzielna. gdy jednak nie ma pieniędzy - bo nie zaplacili z pracy, bo stypendium jeszcze nie dotarło, bo przyszła masa rachunków na raz, bo brak pracy itp. - trzeba sobie radzić. Dlatego też moje śniadania nie są może super wystawne i wyrafinowane, ale są na moje możliwości finansowe :)
Mam nadzieję, że kogoś zainspiruje swoim umiłowaniem do DOBRYCH śniadań!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...