sobota, 6 kwietnia 2013

Pancakes z ananasem

Mega grube, delikatne i cudownie słodziutkie <3 Moja wersja z wykorzystaniem mąki sojowej ^^


Pancakes z ananasem

(na porcję ze zdjęcia)

Składniki: 

  • 3 łyżki mąki (u mnie: 2 sojowej odtłuszczonej (nie GMO) oraz 1 owsianej)
  • 1/4 świeżego ananasa średnich rozmiarów
  • około 2 łyżek miodu (a co tam będę sobie żałować!)
  • 1/3 szkl kefiru (u mnie truskawkowy 0% z biedronki - polecam!)
  • około 100g serka homogenizowanego (u mnie Pilos we wiadereczku 500g z Lidla)
  • 1 jajeczko
  • pół łyżeczki proszku do pieczenia
  • dawka entuzjazmu :)

Jak robimy?

Miksujemy jajko, dodajemy kefir. Truskawkowy okazał się strzałem w 10, nie trzeba nawet słodzić pancakesów <3 Następnie mąka, proszek do pieczenia i na patelnię (mały ogień). Wychodzą fajne grubaśne:


Układamy warstwowo: pancake + łyżeczka serka + listek ananasa + pół łyżeczki miodu:



Wygląda niewinnie, że niby mało itp. Ale myślałam, że mi brzuch rozsadzi xd To chyba sprawka sojowej i serka - bardzo zapychają. Aleeee pychaaaaa!
Co mnie miło zaskoczyło to MIX SMAKÓW! Każdy był dokładnie wyczuwalny, truskawka w naleśnikach, ananas, miód - niby połączone a czułam każde z osobna :) Mięciutkie, delikatne, bardzo mi smakowały. Na poprawę humoru - polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...