piątek, 26 kwietnia 2013

Owsianko tęskniłam!

Ile ja już dni nie spożywałam owsianki <3 Niemalże zapomniałam jaka dobra jest! No dobra taki dowcip :P Nie zapomniałam, ale bardzo zjeść chciałam o! A że jej smaki mnie zawsze zaskakują to i ten był miłą niespodzianką :) Przygotowałam owsiankę z nutą orzeźwienia. A ta nuta nazywa się kiwi.

Bananowa owsianka z nutą kiwi

Składniki:

  • masa owsiankowa:
    • 2 łyżki muesli (płatki żytnie + owsiane + pestki i nasiona itp.)
    • 2 łyżki owsianych błyskawicznych
    • 2 łyżki otrębów (owsiane + pszenne)
  • 1/2 szklanki mleka (lub więcej)
  • 1/2 banana (zblendowany)
  • 1 kiwi
  • łyżeczka masła orzechowego (nieobowiązkowo)
  • orzech brazylijski (nieobowiązkowo, ale go kocham <3)

Przepis:

Baza owsiankowa jak zawsze -  masę dajemy do garnuszka, zalewamy wrzątkiem (nieco ponad masę) i czekamy aż wchłonie. W tym czasie blendujemy bananka i kroimy kiwi :> Gotujemy owsianeczkę na małym gazie, dodając uprzednio mleka. jeżeli szybko wchłonie mleko możecie dodać więcej ;) gdy się zagotuje wrzucamy banana :D Mieszamy i podajemy do miseczki. Na górę orzeźwiające kiwi, odrobina orzechowej nuty i proszę - dzień staje się lepszy :D Nie ma to jak owsianka!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...