wtorek, 16 kwietnia 2013

Kolorowe kanapeczki :D

Dostałam kasę (przynajmniej stypendium) więc mogłam w końcu kupić jakieś warzywka <3 oczywiście niemalże wszystko na promocji ;) Warto szukać - zawsze znajdzie się to, co lubicie akurat po okazyjnej cenie :D Jestem mistrzem oszczędzania, ale rzeczywistość mnie do tego dodatkowo zmusza :P
Dzisiaj zapodaje pomysł na kolorowe kanapeczki. Był to mój obiadek (tak tęskniłam za bułką i szyneczką!) ale z powodzeniem może to być śniadanie + II śniadanie (jabłko). Także dodaję, bo warto - zastrzyk koloru i entuzjazmu.

 Taka porcja wyszła z:

  • 1 bułki (ciemna)
  • 3 plastrów szynki (schab)
  • 1 wielgachnej rzodkiewki
  • 1 pomidorka (rzymski)
  • kilka dużych plastrów sałaty :D
  • 1 duże jabłko (które już ledwo wepchnęłam w siebie hahaha)
  • odrobina ketchupu (pod sałatą, zamiast masła)
Enjoy!


 Dodaję też moje zakupy:
  • banan, herbatniki i czekolada gorzka - z Biedronki
  • mak, wiórki kokosowe (Kresto), jabłko krajowe(2,20zł/kg), duży budyń wiśniowy (1,50zł), żurawina (22zł/kg), daktyle (8zł/kg), mieszanka studencka (21zł/kg), krówki - z Bomi
Cieszą moje oczy <3
Moje zakupowe nabytki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...