wtorek, 9 kwietnia 2013

Kokos, banan i orzech

Chyba możliwie najlepsze połączenie <3 Dzisiaj na śniadanie była słynna już w Internecie owsianka w słoiczku po maśle orzechowym. Masło, którego używam znajdziecie w zakładce products. Taka wersja owsianki jest dostępna chyba na każdym kulinarnym blogu, choć oczywiście każda jest unikalna bo zrobiona w inny sposób ;) Moja też nie jest taka znowu zwykła, bo pokusiłam się o boskie dodatki. Do klasycznego przepisu na owsiankę dodałam 1,5 łyżki wiórek kokosowych i pół banana. I tym sposobem połączyłam trzy najlepsze smaki, jakie można sobie wyobrazić <3

 

Owsianka w słoiku po maśle orzechowym - wersja kokos-banan

Składniki: 

  • 3 łyżki muesli orzechowego
  • szklanka mleka
  • 2 łyżki płatków owsianych błyskawicznych
  • 2 łyżki otrębów pszenno-owsianych
  • 1,5 łyżki wiórków kokosowych
  • 1/2 banana
  • coś do posłodzenia owsianki(u mnie słodziak)
  • słoik z masłem orzechowym na ściankach ;)
Składniki, których używam zobaczycie tutaj.

Jak robimy?

Gotujemy mleko na małym ogniu. Masę płatkową w osobnym naczynku zalewamy gorącą wodą. Gdy płatki nasiąkną dodajemy je do gorącego mleka, razem z wiórkami kokosowymi. Mieszamy.
Banana kroimy na 2 części, jedną na plasterki, drugą w kosteczkę. Gdy masa w garnuszku zgęstnieje dodajemy kosteczki banana, mieszamy i przelewamy do słoiczka. Plastry bananowe dajemy na górę owsianki, trochę dekoracyjnie choć bardziej dla smaku ;)

Taka owsianka potrafi umilić życie z rana <3
Moja rada - zostawcie sobie w słoiku tyle masła orzechowego ile lubicie, warto żeby było tam trochę więcej niż łyżka :P wtedy doskonale odczujecie ten cudowny smak!
Rada nr 2. Na zdjęciu - Inka czekoladowa, wyśmienite połączenie :P Polecam!


 

  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...