niedziela, 28 kwietnia 2013

Deser z dżemem własnej roboty

Jak to brzmi - dżem własnej roboty <3 ahhh mój pierwszy dżem w życiu xd i jeszcze się skubany nie zmieścił cały do słoiczka! Menda mała, ale już ja zrobiłam z tej resztki pożytek hehehe I tak oto powstał deser - dosłownie w 2 minuty!


Crunchy z dżemorem ;)

Składniki i przepis:

  • Małe naczynie (u mnie po świeczce :D) wykładamy na dole herbatnikiem,
  • następnie łyzeczką serka homo waniliowego i
  • łyżeczką domowego dżemu kiwi+cytrynka.
  • Powtarzamy - herbatnik, serek, dżem, a
  • na górę dodajemy ulubione orzechy :)
W ten sposób deser jest zarówno delikatny jak i chrupiący, super skomponowane składniki - gwarantuję przysłowiowe "niebo w gębie" :D




1 komentarz:

  1. O mniam! Muszę spróbować ;D
    Obserwuję- dodajesz świetne przepisy, a wszystko wygląda tak pysznie i estetycznie... *.* zapraszam na mojego bloga slodkoscihandmade.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...