wtorek, 16 kwietnia 2013

Deser raz-dwa-trzy

Czemu raz-dwa-trzy? Bo robi się go ULTRA SZYBKO! Posłużył mi jako II śniadanko, bo mnie coś ssało w żołądku :D A że planowałam chwilę później poćwiczyć to potrzebowałam czegoś lekkiego wagowo i treściwego smakowo :) I tym sposobem mam dla Was cudowną propozycję na chwilę słodkości!

 

Deser waniliowy z ciasteczkami

Składniki + przepis:

  • 3 łyżki serka homo waniliowego (u mnie Tutti z Biedronki) dodajemy na dno naczynka,
  • 2 małe herbatniki (z Biedronki) lub 1 duży kruszymy na serek,
  • małą garść żurawiny wrzucamy na górę słodkości
  • pół łyżeczki miodu dodatkowo dla rozkoszy podniebienia ;)
Widzicie jakie proste? A ile smaków, jakie pyszności! Rozkoszujcie się - smacznego!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...