poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Czekoladowy orzech

Jestem zdecydowanie orzechomaniaczką. Ale z uwagi, że smakowała mi wczorajsza Czekolada z rańca postanowiłam połączyć dwie pasje i powstało coś ultra pysznego :D


Owsianka czekoladowy orzech

Składniki główne: 

  • dwie łyżki muesli
  • 2 łyżki płatków owsianych błyskawicznych
  • 2 łyżki otrąb (u mnie owsiano-pszenne)
  • mała szklanka mleka
  • kostka czekoladki (gorzkiej)
  • łyżka kakao gorzkiego
  • coś do posłodzenia (u mnie słodziak)

Pozostałe:

  • 2 herbatniki
  • łyżeczka masła orzechowego
  • 3 łyżki serka homogenizowanego waniliowego
  • garść pistacji
  • łyżeczka miodu 
Składniki, których używam zobaczycie tutaj.


Jak tworzymy takie smakowe arcydzieło?

"Owsiankę robimy jak zawsze - zalewamy w naczyniu ponad płatki i czekamy aż nasiąkną. Mleko wstawiamy w garnuszku na mały ogienek, mieszamy z kakao i czekamy, aż się zagrzeje. Dodaję słodzik, potem mokre płateczki, dodałam też trochę soku z pomarańczy, mieszamy aż zacznie lekko bulgotać. Na koniec dorzucamy czekoladkę i intensywnie mieszamy, aż się mała rozpuści :> " (poprzednia notka).
Na górę dajemy pozostałe składniki i szamamany <3


Mam już swoje muesli z Lidlaaaaaa i masło orzechowe mmm <3
Produkty staram się uzupełniać na bieżąco ^^

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...