piątek, 5 kwietnia 2013

Bananowy orzech

Dzisiejsze śniadanie było MEGA sycące :O być może za dużo płatków wsypałam... ale takie dobre, że i tak wszamałam :D Cudowne w tej owsiance jest to, że smak i zapach banana jest absolutnie obłędny, wyczuwalny w 100%, nie to co jakieś aromaty! Cała owsianka nim smakowała <3



Owsianka bananowy orzech

Składniki: 

  • 2 płaskie łyżki muesli
  • 2 łyżki płatków owsianych + 2 łyżki otrębów owsianych/pszennych (u mnie mieszanka)
  • 1 szklanka mleka
  • coś do posłodzenia (miód, cukier, słodzik, stevia?) - aczkolwiek uwaga bo banan już jest słodki!
  • 1 banan
  • garść orzechów włoskich

Jak robimy?

1/3 banana kroimy na plasterki (do udekorowania), pozostałą część możemy w całości zblendować, lub jak ja - zblendować większość a część pokroić w kosteczkę.
Płatki i muesli mieszamy w szklance i zalewamy wrzątkiem troszkę ponad masę. Mleko gotujemy w garnuszku, dodajemy nasiąknięte płatki i słodzimy według uznania. Wszystko na małym ogniu. Gdy mleko zacznie bulgotać dodajemy zblendowanego bananka. dekorujemy orzechami i plasterkami banana.

Wskazówki:

Hihi dodałam do środka owsianki masła orzechowego :D Nie mogłam się powstrzymać, uwielbiam je! Wlałam więc połowę owsianki, dodałam łyżeczkę masła na środek i zalałam resztą. W ten sposób tylko ja wiedziałam o swoim małym grzeszku. Polecam <3



Życzę miłego dnia!
Lecę sprzątać pokój i robić ciasteczka bo goście będą :D



2 komentarze:

  1. owsiankę z każdej postaci zjem, wyczuwam, że ta była pyszna *.*
    ohoo narobiłaś mi ochoty na ciasteczka, z chęcią bym ci pomogła w kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pyszna to za mało :D CUDOWNA <3
      Ja też jestem mega-hiper fanką owsianek, więc będzie ich tu dużo hihi

      Usuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...